Fyzio Movement představuje velkou variaci skupinových lekcí s nejrůznějším zaměřením.

Aktuální rozvrh najdete vždy v našem rezervačním systému.

TRX&BOSU condition

Kondičně posilovací lekce kombinující cvičení na labilní pomůcce BOSU a závěsném systému TRX. Na lekci jsou využívány tyto pomůcky izolovaně i v různých kombinacích. Cílem tohoto cvičení je udržení kondice, zpevnění a zformovaní postavy. Vhodná je také pro redukci váhy.

Lektor:Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

Boost training

Lekce je vedená v aktivním tempu formou kruhového tréninku využívající široké spektrum funkčních pomůcek a cvičení s vlastní váhou. Lekce probíhá v cardio spalovacím tempu a využívá prvky intervalovém tréninku pro efektivní nastartování metabolismu. Vhodná spíše pro středně pokročilé a pokročilé.

Lektor:Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

PUMP

Kondičně-posilovací lekce s využitím pomůcky PUMP založená na principu silové vytrvalosti. Činka PUMP je ve více váhových provedeních, a tak si každý může nastavit optimální zatížení dle svých možností. Lekce je zaměřená na zpevnění celého těla a tvarování postavy.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová, Mgr. Hana Hlobilová, Tereza Topičová

Condition

Kondiční lekce vedená formou kruhové tréninku využívající intermitentní zátěže pro nastartování celého organismu. Využívají se celotělové cviky s využitím vlastní váhy těla i širokého spektra pomůcek. Jedná se o cardio cvičení, které zatěžuje přiměřenou mírou kardiovaskulární systém a nabudí Vás energií.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

Flow & Release – meditace v pohybu

V první části této lekce se prohřejeme, posílíme a protáhneme tělo v dynamické vinyasa flow. V druhé části plynule přejdeme do restorativních pozic, které tělo uvolní a zklidní naši energii i mysl. Lekce je ideální na večer.

Lektor: Martina Jandová

Meditation jóga

Meditační jóga se objeví v rozvrhu na konci týdne. Tudíž můžete očekávat převážně odpočinkový průběh hodiny s relaxačními technikami.  Budeme se věnovat dechu a vnímat jej intenzivněji. Posílat ho do míst, kde potřebujeme, a jím samotným uvolňovat a léčit. Probudíme citlivější spojení s naším dechem.

Lektor: Kateřina Babíková

TRX FOR YOGA

Lekce zaměřená na pomalejší provedení cviků na TRX. Principem jsou výdrže v jednotlivých pozicích s prvky yogy. Hodina je vhodná pro začátečníky i pokročilé a využívá princip statických výdrží a posílení hlubokého stabilizačního systému. Doplněním lekce je relaxace a základní yogový dech a meditace.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová

Fyzio training

Hlavní úkol, který si při této lekci klademe je naučit naše klienty správné pohybové prevenci. Lekce zahrnuje kompenzační cvičení předcházející nejčastějším problémům dnešní doby a je také vhodná v rámci následné péče při zdravotních omezeních. Využívány jsou základní prvky fyzioterapeutických postupů, které přispívají ke správné aktivaci hlubokého stabilizačního systému, napřímení těla, centraci kořenových kloubů a celkové dobré kondici. Lekce je vhodná pro začátečníky, kteří si potřebují osvojit zásady správného pohybu, pro osoby, které vyžadují pomalejší tempo cvičení, ale také pro sportovce, kteří hledají doplněk k vykonávanému sportu.

Yoga kurz

V 15 navazujících lekcích procházíme jednotlivé pozice od základů a společně se každou lekci posouváme dál – v uzavřené skupině bez nováčků. Vysvětlíme si základní jógové principy, naučíme se správně dýchat a vyzkoušíme různé způsoby meditace. Zaměříme se na konkrétní témata a pozice, které vás zajímají. Po absolvování kurzu uvidíte svůj progres v konkrétních pozicích a budete mít pevný a ucelený základ pro další praxi.

Lektor: Martina Jandová

+ Kondiční a kondičně-posilovací lekce

TRX&BOSU condition

Kondičně posilovací lekce kombinující cvičení na labilní pomůcce BOSU a závěsném systému TRX. Na lekci jsou využívány tyto pomůcky izolovaně i v různých kombinacích. Cílem tohoto cvičení je udržení kondice, zpevnění a zformovaní postavy. Vhodná je také pro redukci váhy.

Lektor:Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

Boost training

Lekce je vedená v aktivním tempu formou kruhového tréninku využívající široké spektrum funkčních pomůcek a cvičení s vlastní váhou. Lekce probíhá v cardio spalovacím tempu a využívá prvky intervalovém tréninku pro efektivní nastartování metabolismu. Vhodná spíše pro středně pokročilé a pokročilé.

Lektor:Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

PUMP

Kondičně-posilovací lekce s využitím pomůcky PUMP založená na principu silové vytrvalosti. Činka PUMP je ve více váhových provedeních, a tak si každý může nastavit optimální zatížení dle svých možností. Lekce je zaměřená na zpevnění celého těla a tvarování postavy.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová, Mgr. Hana Hlobilová, Tereza Topičová

Condition

Kondiční lekce vedená formou kruhové tréninku využívající intermitentní zátěže pro nastartování celého organismu. Využívají se celotělové cviky s využitím vlastní váhy těla i širokého spektra pomůcek. Jedná se o cardio cvičení, které zatěžuje přiměřenou mírou kardiovaskulární systém a nabudí Vás energií.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová, Tereza Topičová

+ Body&Mind lekce

Flow & Release – meditace v pohybu

V první části této lekce se prohřejeme, posílíme a protáhneme tělo v dynamické vinyasa flow. V druhé části plynule přejdeme do restorativních pozic, které tělo uvolní a zklidní naši energii i mysl. Lekce je ideální na večer.

Lektor: Martina Jandová

Meditation jóga

Meditační jóga se objeví v rozvrhu na konci týdne. Tudíž můžete očekávat převážně odpočinkový průběh hodiny s relaxačními technikami.  Budeme se věnovat dechu a vnímat jej intenzivněji. Posílat ho do míst, kde potřebujeme, a jím samotným uvolňovat a léčit. Probudíme citlivější spojení s naším dechem.

Lektor: Kateřina Babíková

TRX FOR YOGA

Lekce zaměřená na pomalejší provedení cviků na TRX. Principem jsou výdrže v jednotlivých pozicích s prvky yogy. Hodina je vhodná pro začátečníky i pokročilé a využívá princip statických výdrží a posílení hlubokého stabilizačního systému. Doplněním lekce je relaxace a základní yogový dech a meditace.

Lektor: Bc. Kateřina Antošová

+ Lekce vedené fyzioterapeuty

Fyzio training

Hlavní úkol, který si při této lekci klademe je naučit naše klienty správné pohybové prevenci. Lekce zahrnuje kompenzační cvičení předcházející nejčastějším problémům dnešní doby a je také vhodná v rámci následné péče při zdravotních omezeních. Využívány jsou základní prvky fyzioterapeutických postupů, které přispívají ke správné aktivaci hlubokého stabilizačního systému, napřímení těla, centraci kořenových kloubů a celkové dobré kondici. Lekce je vhodná pro začátečníky, kteří si potřebují osvojit zásady správného pohybu, pro osoby, které vyžadují pomalejší tempo cvičení, ale také pro sportovce, kteří hledají doplněk k vykonávanému sportu.

+ Uzavřené kurzy

Yoga kurz

V 15 navazujících lekcích procházíme jednotlivé pozice od základů a společně se každou lekci posouváme dál – v uzavřené skupině bez nováčků. Vysvětlíme si základní jógové principy, naučíme se správně dýchat a vyzkoušíme různé způsoby meditace. Zaměříme se na konkrétní témata a pozice, které vás zajímají. Po absolvování kurzu uvidíte svůj progres v konkrétních pozicích a budete mít pevný a ucelený základ pro další praxi.

Lektor: Martina Jandová